بلاگ

راهنمای خرید فلش مموری تبلیغاتی

راهنمای خرید فلش مموری تبلیغاتی

راهنمای خرید فلش مموری تبلیغاتی: مدت زیادی از عرضه اولین نسل لوح فشرده (CD و DVD) می گذرد و به پایان این فناوری نزدیک شده ایم. در سال های اخیر سی دی جای خود را به هارد اکسترنال، فلش مموری و نسخه پیشرفته تر آن ها یعنی فضای ابری مجازی داده است. بدون شک فلش مموری تبلیغاتی یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین نمونه های حافظه جانبی است که از نمونه های ساده و خانگی تا نمونه های حرفه ای تولید آن ادامه دارد. در سال 2000، اولین نسل از حافظه های فلش متولد شد، اما آنقدر ابتدایی و گران بود که هیچکس به آن فکر نمی کرد. اما طولی نکشید که امروزه بسیاری از افراد درایو USB را در دسته کلید خود داشتند.

راهنمای خرید فلش مموری تبلیغاتی

راهنمای خرید فلش مموری تبلیغاتی

کاربرد فلش مموری تبلیغاتی

این حافظه خارجی برای انتقال داده هایی مانند فیلم، عکس و موسیقی استفاده می شود و یا گاهی اوقات به عنوان حافظه اصلی برای اجرای یک سیستم عامل استفاده می شود. در دنیای دیجیتال، عواملی مانند به موقع بودن، عملی بودن، قیمت گذاری معقول و مقرون به صرفه، ارزش و در نهایت میزان گسترش یک محصول را تعیین می کنند. بنابراین برای تهیه فلش مموری باید به این ویژگی ها توجه کنیم تا از اعتبار و کیفیت آن مطلع شویم.

گسترش روزافزون فناوری و دنیای دیجیتال ما را بر آن داشته تا بیش از هر زمان دیگری در زندگی خود از آنها استفاده کنیم. این نفوذ به حدی بود که می توان آن را یک هدیه به حساب آورد. در نگاه اول همه چیز بسیار معمولی و قابل قبول به نظر می رسد.اما باید در نظر داشته باشیم که این هدایا بیش از هر چیز به دلیل کاربردشان مورد استفاده قرار می گیرند.

دقیقا بر خلاف گلدان تزئینی که فقط نام گلدان را دارد اما ارزش و اعتبار آن به دلیل زیبایی و خلق هنری آن است نه کاربرد اصلی گلدان.با این مثال می توان گفت که اگر فلش مموری را بر اساس چیزی بیشتر از کاربرد اصلی آن انتخاب کنیم، ارزش آن به عنوان هدیه بیشتر خواهد بود. به عبارت دیگر، اگر اپلیکیشن یا جنبه جذاب دیگری در فلش مموری دیده شود، ارزش آن بیشتر از قبل خواهد بود.

اطلاعات بیشتر: تاثیر فلش تبلیغاتی بر روی برندینگ

مهم ترین ویژگی فلش مموری تبلیغاتی

حجم ذخیره سازی و سرعت انتقال داده فلش مموری مهم ترین ویژگی یک فلش مموری تبلیغاتی می باشد. رایج ترین نمونه های موجود در بازار از 8 گیگابایت شروع و تا 512 گیگابایت ختم می شود البته باید در نظر داشت که افزایش حجم ذخیره سازی با افزایش قیمت نیز همراه خواهد بود. این ارقام بر اساس نیاز شما تعیین می شود و برای استفاده معمولی و یا برای استفاده به عنوان هدیه تبلیغاتی فلش مموری با حجم 8 یا 16 گیگابایت مناسب خواهد بود.

بعد از حجم، سرعت انتقال داده بسیار مهم می شود. بسته به تولید و کیفیت تراشه های فلش، این سرعت انتقال تغییر خواهد کرد. این جعبه در حجم های بالاتر بسیار بیشتر به چشم می خورد و داشتن استاندارد USB 3 به این سرعت انتقال کمک زیادی می کند.در اکثر موارد سرعت خواندن و نوشتن فلش مموری بر روی جعبه آن درج شده است تا بتوان از آن برای مقایسه استفاده کرد. لطفاً به یاد داشته باشید که این ارقام در شرایط ایده آل به دست می آیند و در استفاده معمولی ممکن است تفاوت جزئی وجود داشته باشد.

راهنمای خرید فلش مموری تبلیغاتی

راهنمای خرید فلش مموری تبلیغاتی

راهنمای خرید فلش مموری تبلیغاتی

اگر فلش مموری با کیفیت تهیه کنید احتمال خرابی آن کم است در هر صورت داشتن حداقل 12 ماه گارانتی خیالتان را راحت می کند. توجه داشته باشید خدمات گارانتی این محصولات در صورت رعایت شرایط فیزیکی تعویض فلش مموری خواهد بود. با مطالعه مطالب فوق قادر خواهید بود فلش مموری را به عنوان یک هدیه مناسب انتخاب کنید. تنها چیزی که باقی می ماند قیمتی است که برای این هدیه می پردازید.

پیشنهاد می شود برای هدایای تبلیغاتی بزرگ از مموری های ارزان قیمت که حجم و سرعت کمتری دارند اما ظاهری جذاب دارند و در موارد دیگر برای هدیه دادن به فرد خاص از فلش مموری های پیشرفته و حرفه ای استفاده کنید.نکته دیگر در راهنمای خرید فلش مموری تبلیغاتی طرح و ظاهر فلش مموری می باشد. پس از آشنایی و انتخاب حجم مناسب و سرعت انتقال در فلش مموری، بهتر است به کارکرد بعدی آن توجه کنید. اهمیت این عنصر تاثیر چندانی در استفاده از فلش مموری نخواهد داشت و به بحث ارزش کالا به عنوان راهنمای خرید هدایای تبلیغاتی مربوط خواهد شد.

معمولاً مواد مورد استفاده برای ساخت بدنه فلش مموری فلز، سیلیکون، کریستال یا پلاستیک است. هر کدام ظاهر منحصر به فرد خود را دارند و فقط نمونه فلزی کمی استحکام بیشتری خواهد داشت. شکل های مختلفی برای یک فلش وجود دارد که آن را خاص، جذاب یا عجیب می کند. علاوه بر این، برخی از طرح ها از آن در برابر آسیب های فیزیکی مانند خوردگی آب و ضربه محافظت می کنند.

برخی از آنها کوچک و ظریف هستند و در حلقه کلید، کیف پول یا پانل رادیویی ماشین جای می گیرند. این مدل کوچک گاهی برای محافظت بهتر با روکش چرمی محافظ همراه می شود.

نمونه دیگری از فلاش ظاهری براق و کلاسیک دارد، اغلب فلزی است و به عنوان یک هدیه رسمی تر استفاده می شود.

حفظ ظاهر فلز با روکش طلا یا سطح صیقلی بر جذابیت آن می افزاید. کارت های فلش مموری که به صورت کارت طراحی شده اند به ویژه برای استفاده به عنوان هدایای تبلیغاتی شرکتی مناسب خواهند بود، زیرا فضای بسیار خوبی را برای چاپ طرح ها، لوگوها و عبارات تبلیغاتی فراهم می کنند.

استفاده از ظاهر جواهر مانند با استفاده از ذرات کریستال و براق و شیشه نیز در طراحی فلش مموری رایج است، اما برخلاف موارد قبلی امکان چاپ کوچک را فراهم می کند.

شکل های مختلفی برای یک فلش وجود دارد. از مدل های ساده و یک تکه گرفته تا مدل های لولایی، چرخشی، گیره ای، مغناطیسی یا کلیدی شکل که هر کدام جذابیت خاص خود را دارند. اما برخی از آنها با این تغییر ظاهری، عملکردهای دیگری را به فلش مموری اضافه کردند.

راهنمای خرید فلش مموری تبلیغاتی

راهنمای خرید فلش مموری تبلیغاتی

نمونه هایی از موفقیت در این زمینه فلاش هایی هستند که به صورت دستبند طراحی شده اند تا به راحتی و زیبایی روی دست قرار گیرند یا فلاش مموری های خودکار (چند کاره) که شامل قلم، نور LED و قلم (قلم) می شود. به این ترتیب در این محصولات علاوه بر فلش مموری یک اپلیکیشن اضافی نیز خواهید داشت.

در این مقاله از برین گیفت توانستیم راهنمای خرید فلش مموری تبلیغاتی را به اطلاع شما برسانیم تا با خیالی راحت فلش مموری تبلیغاتی را برای هدیه دادن انتخاب کنید. اگر به راهنمایی های بالا عمل کنید بهترین ها را برای خود به دست می آورید.برای اطلاعات بیشتر و یا خرید فلش تبلیغاتی به برین گیفت مراجعه کنید و یا با ما در تماس باشید.

 

 

 

 

 

 

1 دیدگاه در “راهنمای خرید فلش مموری تبلیغاتی

  1. سیما گفت:

    خیلی عالی اطلاعات مفیدی رو در اختیار کاربران قرار دادید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *