بلاگ

فلش مموری تبلیغاتی با چاپ اختصاصی

فلش مموری تبلیغاتی با چاپ اختصاصی

فلش مموری تبلیغاتی با چاپ اختصاصی در مجموعه برین گیفت برای شما عزیزان موجود میباشد که علاقهمند به هدایای خاص میباشید. در این مقاله میخواهید درباره هدیه تبلیغاتی اختصاصی که بسیار پر طرفدار میباشد به شما عزیزان توضیحات لازم را ارائه دهیم. در ادامه با برین گیفت همراه باشید.

برای مشاهده لیست قیمت فلش مموری تبلیغاتی روی لینک درج شده کلیک کنید.

فلش مموری تبلیغاتی با چاپ اختصاصی

حکاکی لیزری یا چاپ رنگی و سیاه و سفید بر روی فلش نه تنها جلوه خاصی می دهد، بلکه برای تبلیغات و درج اطلاعات شما کاملا ضروری است. حکاکی طرح سفارشی روی فلاش با استفاده از لیزر دوام بیشتری دارد، اگرچه نوع چاپی که برای قرار دادن لوگو یا تبلیغات شما روی فلش استفاده می کنیم دائمی است. برای بدنه پلاستیکی بهتر است چاپ شود، اما برای بدنه استیل یا فلزی می توانید از حکاکی لیزری استفاده کنید.

محصولات و هدایای تبلیغاتی همیشه برای نمایندگی کسب‌وکارها و برندها مهم بوده‌اند و بخشی از هزینه‌های تبلیغاتی هستند که مشتریان به آن علاقه زیادی دارند. نوع هدایای تبلیغاتی در طول زمان با توجه به نیاز روز تغییر کرده و فلش مموری تبلیغاتی با چاپ اختصاصی یکی از جذاب ترین هدایای تبلیغاتی امروزی به حساب می آید. انتقال اطلاعات نقش مهمی در زندگی ما دارد و اکثر مردم همیشه آن را همراه خود دارند. بنابراین تبلیغات با فلش مموری تبلیغاتی با چاپ اختصاصی می تواند یک تبلیغ عالی برای هر کسب و کاری باشد. شما عزیزان میتوانید فلش مموری تبلیغاتی را با چاپ اختصاصی در برین گیفت مشاهده کرده و ثبت سفارش کنید.

فلش مموری تبلیغاتی با چاپ اختصاصی

فلش مموری تبلیغاتی با چاپ اختصاصی

انواع فلش تبلیغاتی با چاپ اختصاصی

فلش مموری  تبلیغاتی با چاپ اختصاصی در اشکال و الگوهای مختلف طراحی و تولید می شوند. انتخاب شکل و طرح مناسب با توجه به نوع فعالیت و همچنین درج جذاب و واضح لوگو و نام برند و همچنین چاپ تاثیری دو برابر خواهد داشت. به طور کلی فلش مموری های تبلیغاتی رایج موجود در ایران به انواع زیر تقسیم می شوند:

  • فلش مموری  کارتی تبلیغاتی با چاپ اختصاصی
  • فلش مموری چرمی تبلیغاتی با چاپ اختصاصی
  • فلش مموری فلزی تبلیغاتی با چاپ اختصاصی

مزایای تبلیغات با فلش اختصاصی

اگرچه فلش مموری تبلیغاتی با چاپ اختصاصی یکی از جدیدترین هدایای تبلیغاتی است. اما به دلیل استفاده گسترده از آن یکی از محبوب ترین محصولات تبلیغاتی به حساب می آید. فلش در مقایسه با بسیاری از موارد تبلیغاتی دیگر قیمت مناسب تری دارد و در عین حال طرفداران زیادی دارد. از مهمترین مزایای فلش مموری تبلیغاتی با چاپ اختصاصی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کاربرد زیاد
  2. قیمت مناسب نسبت به اپلیکیشن
  3. امکان انتخاب طرح ها و متریال های متنوع.
  4. درج و حکاکی مشخصات و تبلیغات
  5. اشتراک گذاری اطلاعات باعث می شود فلش برای افراد دیگر قابل مشاهده باشد
  6. ماندگاری بسیار طولانی و بدون تاریخ انقضا مانند مواردی مانند تقویم

 اطلاعات بیشتر: فلش تبلیغاتی چرمی برای برند سازی

چاپ لیزری برروی فلش مموری تبلیغاتی

فلش مموری تبلیغاتی سالها با شخص باقی می ماند. به عنوان یک فلش مموری برای ذخیره آهنگ ها در ماشین یا به عنوان یک فلش مموری که همیشه همراه شما در کیف پول یا کیف شماست، مدت زیادی دوام خواهد آورد. درایوهای فلش معمولاً آسیب نمی بینند و معمولاً از دست دادن فلش مموری باعث می شود مردم بیشتر از آسیب رساندن به فلش مموری جدید بخرند.

بنابراین با وجود طولانی بودن مدت زمان استفاده و تماس مداوم، شاید از بین رفتن چاپ فلش تبلیغاتی برای بسیاری از افراد مشکل ساز باشد. اما به لطف چاپ لیزری بر روی انواع فلاش چرمی و فلزی، این ویژگی ها همیشه همان کیفیت اصلی را دارند و به وضوح قابل نمایش هستند. نوشته ها و طرح های مورد نظر شما بر روی فلش مموری مناسب با کیفیت لیزر حک می شود و به طرحی دائمی روی آن تبدیل می شود.

اهمیت چاپ روی فلش تبلیغاتی

اهمیت چاپ روی فلش تبلیغاتی

اهمیت چاپ روی فلش تبلیغاتی

فلش مموری تبلیغاتی با چاپ اختصاصی یکی از هدایای تبلیغاتی است که مخاطبان شما تا به حال ندیده اند و برای اولین بار است که دریافت می کنند. با توجه به طراحی و کیفیت فلش مموری، این موضوع ممکن است جذابیت آن را افزایش دهد. یکی از دلایلی که فلش مموری اختصاصی در بین هدایای تبلیغاتی جایگاه ویژه ای دارد این است که مشتریان آن را به سلیقه شخصی خود شخصی سازی می کنند.

قیمت فلش مموری تبلیغاتی با چاپ اختصاصی

با توجه به تنوع زیاد انواع فلش مموری تبلیغاتی با چاپ اختصاصی و با ظرفیت های مختلف، قیمت فلش مموری تبلیغاتی نیز متفاوت خواهد بود. قدرت فلش، طراحی و جنس بدنه فلش و نوع چاپ آن همگی روی قیمت آن تاثیر دارند. وقتی صحبت از تبلیغات به میان می‌آید، مشخص بودن و مرتبط بودن قطعا به موثرتر شدن آن کمک می‌کند. به طور کلی فلش مموری ها از جمله محصولاتی هستند که از بدو پیدایش،  قیمت و ارزش بالایی داشته اند، اما امروزه با توجه به افزایش تولید این نوع تجهیزات نسبت به سال های گذشته قیمت مناسب تری دارند در عین حال، هنوز هم در بین مردم ارزشمند محسوب می شوند. سفارش و خرید فلش تبلیغاتی بزرگ با تیراژ بالا ممکن است قیمت نهایی هر کالا را تحت تاثیر قرار دهد. جهت سفارش انواع فلش مموری تبلیغاتی اختصاصی میتوانید به وب سایت برین گیفت مراجعه کنید.

 اطلاعات بیشتر: فلش تبلیغاتی کارتی

سفارش فلش مموری با چاپ اختصاصی

تمامی فلش مموری های تبلیغاتی با چاپ اختصاصی  ارزانی که در اختیار مشتریان خود قرار می دهیم از برندهای معتبر توشیبا سان دیسک و سامسونگ با چیپست های اورجینال می باشد که علاوه بر کیفیت و دوام سخت افزاری از فناوری های نوین انتقال اطلاعات نیز بهره می برند. اکثرمردم فلش مموری ها با تراشه اصلی از رابط USB.2 برای انتقال داده استفاده می کنند که به درخواست مشتری حتی می توان آن را به USB.3 ارتقا داد (البته با کمی افزایش هزینه). در توضیحات هر محصول برند می توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود به خرید فلش مموری تبلیغاتی با چاپ اختصاصی مناسب بپردازید.

برای خرید فلش مموری تبلیغاتی با چاپ اختصاصی میتوانید به وب سایت برین گیفت مراجعه کنید و یا با شماره های درج شده در وب سایت با مشاورین ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *