بلاگ

قیمت چاپ روی خودکار برای تبلیغات

قیمت چاپ روی خودکار برای تبلیغات

قیمت چاپ روی خودکار برای تبلیغات، خودکارهای تبلیغاتی، خودکارهایی هستند که به صورت سفارشی چاپ می شوند که به غیر از کارکرد یک خودکار معمولی برای نوشتن، ترکیبی از نام، آرم، وب سایت و یا اطلاعات تماس شرکت یا یک حرفه را تبلیغ می کنند. خودکار تبلیغاتی یکی از پرکاربرد ترین و ارزان ترین هدیه تبلیغاتی به شمار می رود. خودکار های تبلیغاتی بخاطره جنس بدنه و طریقه استفاده از آن ، باعث استفاده زیاد افراد و دیده شدن برندتان نیز می شود. با استفاده از خودکارهای تبلیغاتی می توانید روشی ارزان و نوینی را برای تبلیغ کسب و کار خود انتخاب کنید.

قیمت چلپ روی خودکار برای تبلیغات

قیمت چلپ روی خودکار برای تبلیغات

مزیت خودکار تبلیغاتی

راحتی و خوش دست بودن آن را نیز نباید فراموش کرد چرا که نشان دهنده اهمیت شما نسبت به مشتریان است همچنین می توان در مکان های اداری و نمایشگاه تبلیغ کرد ، بلکه می توان در مدارس هم کسب و کارخود را تبلیغ کنید و افراد زیادی رو به کسب و کار خود دعوت کنید.

همچنین به دلیل زیاد بودن رنگ و متنوع بودن آن برای هدایا می تواند نشان دهنده خوش سلیقه بودن شما نیز باشد.

خودکار تبلیغاتی هدیه ای با قیمت مناسب

نکته ای که باعث خواهان بیشتر خودکار تبلیغاتی شده است همان ارزان بودن آن است (گرچه به علت داشتن کیفیت های مختلف میتوان خودکارهای گرون و با کیفیت تری نیز خریداری کرد) با وجود ارزان بودن و با کیفیت بودن آن ، می توان اعتماد افراد را نیز جلب کرد.

علاوه بر جنس خوب خودکار ها می توانیم اشکال مورد نظر خود را روی خودکار ها حکاکی کنیم تا افراد بتوانند از زیبایی کسب و کار شما لذت برده و جذب آن شوند.

قیمت خودکار تبلیغاتی ارزان مناسب با نیاز مشتریان

بیشترین درخواست و سفارش خودکار تبلیغاتی ارزان برای افرادی است که به تبلیغات به صورت وسیع نیاز دارند.خرید خودکار باید با اطلاعات کامل صورت گیرد به این معنی که با انواع مختلف این ابزار آشنایی کامل داشته باشید.برخی خودکارها دارای جنس پلاستیک خشک هستند و اگر در معرض ضربه کوچک هم قرار بگیرند، شکننده می باشند. برخی دیگر از نظر شکل بدنه و نوک خودکار دارای تفاوت هایی هستند که موجب خوش دست شدن خودکار می شوند.
خودکار ها در قسمت پایینی بدنه دارای پلاستیک های بسیار نرم هستند و از آسیب رساندن به دست جلوگیری می کنند. جوهر موجود در خودکار با کیفیت عالی، روان و بدون قطعی است. باید توجه داشته باشید که هر کدام از این ویژگی ها در قیمت نهایی خودکار تاثیر گذار است. علاوه بر قیمت ارزان و مناسب محصولات، تنوع یک هدیه یا وسیله تبلیغاتی در انتخاب مشتریان تاثیر زیادی خواهد گذاشت. تنوع خودکار با خصوصیات متفاوت برای افرادی که در فکر خرید هدایای تبلیغاتی خودکار هستند بالا است. تهیه و خرید خودکارهای تبلیغاتی با سفارش خودکار تبلیغاتی از طریق تولید کنندگان بسیار ساده تر می باشد.

قیمت چاپ روی خوردکار برای تبلیغات

قیمت چاپ روی خوردکار برای تبلیغات

انواع خودکارهای تبلیغاتی:

  1. خودکار پلاستیکی
  2. خودکار فلزی
  3. خودکار رومیزی
  4. خودکار مدیریتی
  5. روان نویس  تبلیغاتی
  6. خود نویس تبلیغاتی

هنگام خرید خودکارهای تبلیغاتی باید چه نکاتی را درنظرگرفت؟

برای خرید خودکار های تبلیغاتی باید به موضوعاتی از جمله چه جنسی باشد؟ چه طیف رنگی را انتخاب کنم؟ و… خوب فکر کنید تا مخاطب نسبت به ظاهرجذب شود و از طرفی دیگر ظاهر فقط ملاک نیست .

بهترین پیام روی خودکار تبلیغاتی چیست؟

ممکن است که ندونید برای جذب مخاطب چه محتوایی رو باید استفاده کرد زیرا در خودکار های تبلیغاتی فضایی مثل بنر و پوستر تبلیغاتی وجود ندارد برای همین باید سعی کنید در همان فضای کم محتوای خود را هوشمندانه انتخاب کنید تا نشان دهنده ی کسب و کار شما باشد.

چرا چاپ و تولید خودکار تبلیغاتی؟

خودکار تبلیغاتی به دلایل مختلف راهی عالی برای تبلیغ کسب و کار شما هستند.  به این فکر کنید که قلمی که در زندگی روزمره استفاده می شود ، چقدر به شما نوردهی می دهد . یک خودکار تبلیغاتی به طور متوسط ​​حدود هشت ماه طول می کشد ، در این مدت به طور متوسط ​​بین سه تا چهار صاحب مختلف رد می شود و بیش از 3000 بار در معرض دید قرار می گیرد .

خودکار تبلیغاتی همچنین می توانند در سبک های مختلف باشند و انواع عملکردهای مختلف را داشته باشند ، که آن ها را بسیار قابل تنظیم می کند تا متناسب با تجارت، بخش و مشتریان شما باشد.

علاوه بر این، آن ها بسیار کاربردی هستند، به این معنی که دریافت کنندگان بیشتر از سایر محصولات تبلیغاتی از آن ها قدردانی می کنند و از آن ها استفاده می کنند. این به یک خودکار چاپی اجازه می‌دهد تا کاربر و اطرافیانش را با برند شما آشنا کند.نوع چاپ بر روی خودکار تبلیغاتی بستگی به جنس خودکار نیز دارد. اغلب بر روی خودکار پلاستیکی از چاپ تامپو و بر روی خودکار فلزی و روان نویس ها و خودنویس ها از حک لیزر استفاده می شود. کیفیت هر دو نوع چاپ عالی بوده و مشخصات برند شما را به وضوح نشان می دهد.

قیمت چاپ روی خودکار برای تبلیغات

قیمت چاپ روی خودکار برای تبلیغات

چرا خودکار تبلیغاتی وسیله ای پر مصرف است؟

توی تبلیغات همیشه یک محصول نسبت به محصولات دیگر بیشتر طرفدار دارند و در حوزه هدایای تبلیغاتی ، خودکار بسیار پرطرفدار و مصرفی تر است . خودکار های تبلیغاتی به خاطره تنوع در قیمت شان ، هم می شود که خودکار تبلیغاتی ارزان قیمت موجود باشد هم خودکار های تبلیغاتی لوکس و گران قیمت ، که بسته به بودجه خود میتوانند سفارش دهند.

خودکار تبلیغاتی از قدیم یکی از رایج ترین و ارزان ترین هدایای تبلیغاتی میباشد. چون این محصول تبلیغاتی سالهاست که برای انجام بسیاری از کارهای نوشتاری استفاده شده و پیشرفت تکنولوژی هم ؛ هنوز نتوانسته مانع استفاده انسان از خودکار شود و این محصول تبلیغاتی به قوت خود هنوز استفاده از آن رایج و مرسوم است. 

خودکار تبلیغاتی از جمله وسایلی میباشد که در جلسات مهم و کنفرانس ها و همایش ها همیشه به عنوان یک یاد بود و هدیه تبلیغاتی به مخاطبین همایش اهدا میشوند. در این همایش ها چنانچه سخنرانی در مورد موضوعی صحبت کند اولین عکس العمل شنونده ها یادداشت برداری نکات مهم و کلیدی توسط آن خودکار است و میتوان گفت از الزامات هر مخاطب به عنوان شنونده و بیننده استفاده از این خودکار ها میباشد.

قیمت چاپ خودکار تبلیغاتی

قیمت چاپ روی خودکار برای تبلیفات بستگی به جنس خودکار و کیفیت چاپ دارد که می خواهید ماندگاری آن چه قدر باشد.

خودکارهای شخصی چاپ شده سفارشی معمولاً یکی از ارزان ترین محصولات تبلیغاتی موجود است. قیمت خودکار نسبتاً پایین است و فضای مورد نیاز برای نگهداری کم است. یک نکته، قیمت واحد با افزایش حجم کاهش می یابد، زیرا هزینه و زمان تنظیم مرتبط با چاپ وجود دارد.

خودکارهای تبلیغاتی هزینه زیادی ندارند. مسلماً خودکار تبلیغاتی ارزان ‌ترین روشی است که می ‌توانید کسب و کار خود را بازاریابی کنید. شما می توانید آن ها را در تعداد کم و با لوگو خود چاپ و در هر رنگی سفارش دهید. وقتی نوبت به یک ابزار بازاریابی می رسد که شما بودجه ی بالایی ندارید، خودکارهای تبلیغاتی در بالاترین سطح قرار می گیرند.

برای سفارش چاپ برروی خودکار تبلیغاتی از طریق سایت برین گیفت و یا با شماره تماس ما ارتباط بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *