بلاگ

فلش تبلیغاتی 2، 4 و 16 گیگ

فلش تبلیغاتی 2، 4 و 16 گیگ

در این مقاله از برین گیفت میخواهیم درباره فلش تبلیغاتی 16 گیگ،4 گیگ و 2 گیگ به شما اطلاعات لازم را بدهیم. تا اخر این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات لازم را کسب کنید.

سفارش فلش تبلیغاتی 16 گیگ

 فلش 16 گیگ یک دستگاه ذخیره سازی اطلاعات است که به آن حافظه فلش نیز می گویند، دارای رابط  فلش 16 گیگ  داخلی است. این نوع حافظه ها عموماً قابل جابجایی، بازنویسی و بسیار کوچک هستند و وزن آنها کمتر از 30 گرم است.  فلش 16 گیگ برای اولین بار در سال 2000 ساخته شدند و مانند سایر دستگاه های حافظه کامپیوتری، در طول سال ها تکامل یافته اند. ظرفیت ذخیره سازی این دستگاه ها به تدریج افزایش یافته و از طرفی قیمت آنها نیز نسبت به ابتدای ظهور کاهش یافته است. کاربردهای رایج  فلش 16 گیگ عبارتند از:

ذخیره سازی، پشتیبان گیری اضافی و انتقال فایل کامپیوتری. در مقایسه با فلاپی دیسک ها یا سی دی ها، درایوهای فلش کوچکتر، سریعتر و ظرفیت بسیار بیشتری دارند. این دستگاه ها به دلیل نداشتن قطعات متحرک دوام بیشتری دارند. علاوه بر این، آنها نسبت به دیسک های فلاپی کمتر در برابر تداخل الکترومغناطیسی آسیب پذیر هستند و بر خلاف سی دی ها، در اثر خراش های سطحی آسیب نمی بینند

سفارش فلش تبلیغاتی 2 گیگ

فلش مموری محصول کوچکی است که حتما آن را به صورت کارت یا یک شی کوچک دیده اید. این دستگاه برای ذخیره اطلاعات استفاده می شود. البته یکی دیگر از کاربردهای این محصول استفاده از آن برای مقاصد تبلیغاتی است. بنابراین بسیاری از صاحبان مشاغل از این محصول به عنوان هدیه تبلیغاتی برای آشنایی مردم با محصول، خدمات یا برند استفاده می کنند. یکی از انواع فلش تبلیغاتی 2 گیگ است.

برای استفاده از فلش تبلیغاتی 2 گیگ ، نکته مهم ظاهر فلش تبلیغاتی است. به این ترتیب باید نام برند، لوگو یا تصویر مورد نظر را بر روی فلش تبلیغاتی 2 گیگ حک کنید، فلش تبلیغاتی 2 گیگ به دلیل حجم کمی که دارد و برای بسیاری از افراد مفید است، یکی از بهترین محصولات تبلیغاتی محسوب می شود. بسته به سلیقه خود می توانید تصویر لوگو، کارت ویزیت یا هر تصویر یا نوشته ای را که می خواهید روی فلش مموری رایت کنید.

سفارش فلش تبلیغاتی 2، 4 و 16 گیگ

سفارش فلش تبلیغاتی 2، 4 و 16 گیگ

چاپ بر روی فلش تبلیغاتی 2 گیگ

فلش های تبلیغاتی انواع مختلفی دارند که از جمله آنها می توان به فلش های تبلیغاتی ساخته شده از فلز، کریستال، چرم، کلید و ... اشاره کرد. هر کدام از این فلش مموری ها با فضای ذخیره سازی متفاوت بنا به سلیقه مشتری قابل چاپ و انتشار هستند.فلش مموری چرمی یکی از انواع فلش مموری های شیک و رسمی است. فلش تبلیغاتی 2 گیگ با ظاهری زیبا و بادوام می تواند چندین سال مورد استفاده مشتریان شما قرار گیرد و تبدیل به یک تبلیغ دائمی شود. تبلیغات روی فلش تبلیغاتی گیگ در مناسب ترین مکان روی فلش تبلیغاتی 2 گیگ چاپ می شود و بسته به نوع درایو USB ممکن است متفاوت باشد.

بسیاری از افراد ظاهر فلش را بسته به نوع خدمات یا محصولات خود تغییر می دهند.به عنوان مثال اگر آژانس هواپیمایی بخواهد از فلش تبلیغاتی 2 گیگ  به عنوان تبلیغات استفاده کند، می تواند ظاهر فلش را به شکل هواپیما طراحی کند که توجه بیشتری را به خود جلب کند. این نوع فلاش ها جدا از تاثیرگذاری، به دلیل زیبایی و منحصر به فرد بودن، بسیار مورد توجه مشتریان و کاربران قرار می گیرند. در نتیجه می توان گفت فلش تبلیغاتی 2 گیگ یکی از بهترین گزینه ها از نظر تبلیغاتی است زیرا می تواند همیشه در کنار مشتری باشد و به چشم بیاید.

اطلاعات بیشتر: قیمت فلش تبلیغاتی فانتزی

مزایای استفاده از فلش تبلیغاتی 2 گیگ

یکی از مهمترین مزایای تبلیغات فلش در دسترس بودن آن است. این فلش نه تنها برای مشتری، بلکه برای عموم نیز قابل مشاهده است و با استفاده از این محصول تبلیغاتی می توان حتی برای چندین سال هزینه تبلیغات را به صورت رایگان پرداخت کرد، بنابراین این محصول تبلیغاتی می تواند به راحتی بازاریابی را منتقل کند. پیام او شما را به دیگران منتقل می کند. اگر فلش تبلیغاتی 2 گیگ شما محصولی با کیفیت است، مخاطبین شما شرکت شما را به عنوان شرکتی می شناسند که محصولات باکیفیت ارائه می کند و همیشه شما را با رضایت خاطر به یاد خواهند آورد.

سفارش فلش تبلیغاتی 4 گیگ 

فلش تبلیغاتی 4 گیگ یک دستگاه ذخیره سازی اطلاعات است که فلش مموری نیز نامیده می شود و دارای رابط USB داخلی است. این نوع حافظه به طور کلی قابل جابجایی، بازنویسی و بسیار کوچک است و وزن آن کمتر از 30 گرم است. ظرفیت ذخیره سازی این دستگاه ها به تدریج افزایش یافته و از طرفی قیمت آنها نسبت به ابتدای ظهور کاهش یافته است. کاربردهای رایج فلش تبلیغاتی 4 گیگ شامل ذخیره سازی رایانه، پشتیبان گیری و انتقال فایل است. فلش مموری محصول کوچکی است که حتما آن را به صورت کارت یا شی کوچک دیده اید. این دستگاه برای ذخیره اطلاعات استفاده می شود.

البته یکی دیگر از کاربردهای این محصول استفاده از آن برای مقاصد تبلیغاتی است. بنابراین بسیاری از کارآفرینان از این محصول به عنوان یک هدیه تبلیغاتی برای معرفی محصول، خدمات یا برند به مردم استفاده می کنند. یکی از انواع فلش تبلیغاتی فلش تبلیغاتی 4 گیگ می باشد. برای استفاده از فلش تبلیغاتی 4 گیگ، آنچه مهم است این است که فلش تبلیغاتی چگونه است.

چاپ بر روی فلش تبلیغاتی 4 گیگ

فلش های تبلیغاتی انواع مختلفی دارند که از جمله آنها می توان به فلش های تبلیغاتی ساخته شده از فلز، شیشه، چرم، کلید و ... اشاره کرد. هر کدام از این فلش ها با فضای ذخیره سازی متفاوت می توانند به سلیقه مشتری چاپ و ارسال شوند. فلش چرمی یکی از فلش مموری های شیک و رسمی است. مشتریان شما می توانند چندین سال از یک فلش تبلیغاتی زیبا و بادوام 4 گیگ استفاده کنند و تبدیل به یک تبلیغ دائمی شوند. تبلیغات در فلش تبلیغاتی کنسرت در مناسب ترین مکان روی USB چاپ می شود و بسته به نوع حافظه USB ممکن است متفاوت باشد.

بسیاری از افراد ظاهر فلش را بسته به نوع خدمات یا محصولاتی که ارائه می دهند تغییر می دهند. به عنوان مثال اگر آژانس هواپیمایی بخواهد از فلش تبلیغاتی 4 گیگ به عنوان تبلیغات استفاده کند، می تواند ظاهر فلش را به شکل هواپیما طراحی کند که توجه بیشتری را به خود جلب کند. این نوع فلاش ها علاوه بر کارایی فلاش ها زیبا و منحصر به فرد هستند، توجه مشتریان و کاربران را به خود جلب کرده اند. در نتیجه می توان گفت فلش تبلیغاتی 4 گیگ یکی از بهترین گزینه ها از نظر تبلیغاتی است چرا که همیشه می تواند در کنار مشتری بماند و مورد توجه قرار گیرد.

مزایای استفاده از فلش تبلیغاتی 4 گیگ

یکی از مهمترین مزایای تبلیغات فلش در دسترس بودن آن است. این فلش نه تنها برای مشتری بلکه برای عموم نیز قابل مشاهده است و با این محصول تبلیغاتی حتی می توانید هزینه چندین سال تبلیغات را به صورت رایگان پرداخت کنید، بنابراین این محصول تبلیغاتی می تواند بازاریابی را به راحتی منتقل کند. پیام شما به دیگران منتقل خواهد شد. اگر فلش تبلیغاتی 4 گیگ شما محصولی با کیفیت باشد، مخاطبان شما شرکت شما را به عنوان شرکتی که محصولات باکیفیت ارائه می دهد می شناسند و همیشه از شما با رضایت خاطر به یاد خواهند آورد.

در این مقاله درباره فلش های تبلیغاتی دانسته اید حال برای سفارش این فلش های تبلیغاتی با گیگ های مختلف میتوانید به وب سایت برین گیفت مراجعه کنید و یا با ما در تماس باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *